FAQ - Salg af ZenseHome

Hvorfor er ZenseHome sat til salg?

Vi ønsker at finde nye kræfter, der kan videreudvikle ZenseHome og udnytte dets fulde potentiale. Du kan læse mere i vores åbne brev her:
Læs brevet til vores kunder

Hvad betyder det for mig som kunde, at ZenseHome er sat til salg?

Vi fortsætter driften som hidtil. Dine produkter fungerer som normalt, og supporten er uændret.

Vil mit ZenseHome system stadig fungere?

Ja. Alle systemer, apps og produkter fungerer som de plejer. Der er ingen ændringer i funktionalitet eller tilgængelighed.

Hvad sker der med garantien på mine produkter?

Garantibetingelserne forbliver uændrede og gælder fortsat, uanset ejerskab af virksomheden.

Hvem kan købe ZenseHome, og hvordan foregår det?

Vi er i dialog med potentielle købere og er åbne for seriøse henvendelser. Interesserede kan kontakte os for yderligere information.

Hvornår ved vi mere om salget?

Vi forventer at kunne give en opdatering senest i løbet af fjerde kvartal 2025.

Hvordan kan jeg stille spørgsmål, som ikke besvares her?

Du er altid velkommen til at skrive til os på support@zensehome.com.